• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
9

امضای توافقنامه‌ای بین کانادا و بریتانیا در زمینه ادامه حمل و نقل هوایی پس از برگزیت

  • کد خبر : 14008
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
امضای توافقنامه‌ای بین کانادا و بریتانیا در زمینه ادامه حمل و نقل هوایی پس از برگزیت

دولت بریتانیا و کانادا توافقنامه هوایی جدیدی به‌منظور ادامه پروازهای بین دو کشور بعد از برگزیت، امضاء کردند. طبق این توافقنامه، خطوط هوایی کانادا و بریتانیا می‌توانند به عملیات پروازی خود بین این دو کشور ادامه دهند. همچنین قادر به انتخاب مسیر مانند انتخاب کشور ثالث، خدمات پروازی منظم و قیمت‌گذاری خواهند بود. این توافقنامه […]

دولت بریتانیا و کانادا توافقنامه هوایی جدیدی به‌منظور ادامه پروازهای بین دو کشور بعد از برگزیت، امضاء کردند.

امضای توافقنامه‌ای بین کانادا و بریتانیا در زمینه ادامه حمل و نقل هوایی پس از برگزیت

طبق این توافقنامه، خطوط هوایی کانادا و بریتانیا می‌توانند به عملیات پروازی خود بین این دو کشور ادامه دهند. همچنین قادر به انتخاب مسیر مانند انتخاب کشور ثالث، خدمات پروازی منظم و قیمت‌گذاری خواهند بود.

این توافقنامه حقوق نامحدودی برای خدمات حمل و نقل عمومی و خدمات مشترکین که توسط شرکت‌های هواپیمایی پیشنهاد می‌شود، در نظر گرفته است. همچنین انتظار می‌رود این توافقنامه زمانی شروع شود که بریتانیا بطور کامل از توافق جامع حمل و نقل هوایی کانادا و اتحادیه اروپا خارج شده باشد.

طبق گفته مارک گرونو، وزیر حمل و نقل کانادا، بریتانیا یکی از بزرگترین بازارهای مسافربری هوایی و همچنین یکی از شرکای تجاری کلیدی و ارزشمند کانادا است. این توافقنامه بیانگر روابط بلند مدت حمل و نقل هوایی ما و در راستای حمایت پایدار از گردشگری، تجارت و سرمایه‌گذاری بین کانادا و بریتانیا است.

در حال حاضر، بریتانیا تخمین زده است که کانادا سومین بازار بزرگ حمل و نقل هوایی دو طرفه است. طبق گفته کریس گریلینگ، وزیر حمل و نقل بریتانیا، توافقنامه هوانوردی بین بریتانیا و کانادا باعث تقویت پیوندهای اقتصادی و فرهنگی بین این دو کشور خواهد شد. از طرفی همکاری بین‌المللی برای برخورداری از یک اقتصاد پر رونق، ضروری است و این توافقنامه آخرین حرکت بریتانیا برای خروج از اتحادیه اروپا و دستیابی به موقعیتی قوی در سطح جهانی است. دولت بریتانیا در ماه گذشته نیز قرارداد هوایی جدیدی با ایالات متحده امضاء کرد. طبق این قرارداد سفرهای هوایی بین این دو کشور تضمین و تجارتی به ارزش ۵۰ میلیارد پوند بین این دو کشور انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=14008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.