• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
9

تاکسی هوایی – همکاری مشترک Air New Zealand و Zephyr Airworks

  • کد خبر : 13581
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
تاکسی هوایی – همکاری مشترک Air New Zealand و Zephyr Airworks

شرکت هواپیمایی Air New Zealand قراردادی با Zephyr Airwork برای آوردن تاکسی هوایی الکتریکی و خودکار به نیوزلند برای اولین بار در جهان، امضا کرد. در حال حاضر Zephyr، هواپیمای Cora که یک هواپیمای خودکار و الکتریکی است را در نیوزلند عملیاتی کرده است. این هواپیما توسط شرکت مادر Zephyr یعنی Kitty Hawk با هدف […]

شرکت هواپیمایی Air New Zealand قراردادی با Zephyr Airwork برای آوردن تاکسی هوایی الکتریکی و خودکار به نیوزلند برای اولین بار در جهان، امضا کرد.

تاکسی هوایی - همکاری مشترک Air New Zealand و Zephyr Airworks

در حال حاضر Zephyr، هواپیمای Cora که یک هواپیمای خودکار و الکتریکی است را در نیوزلند عملیاتی کرده است. این هواپیما توسط شرکت مادر Zephyr یعنی Kitty Hawk با هدف کاهش ترافیک جاده‌ای و پیشنهاد انرژی پاک برای سفرهای هوایی توسعه یافته است.

حدود ۶ ماه پیش، هواپیمای Cora تست پروازی ۷۰۰۰ کیلومتری خود را با موفقیت با انجام رساند.

کریستوفر لوشن مدیر عامل Air New Zealand در اکتبر ۲۰۱۸ بیان کرد: ” Zephyr Airwork تعریف جدیدی از تحرک شخصی ارائه داد. فناوری جدید این شرکت و تعهد آنها به نیوزلند، Zephyr را تبدیل به شریکی ایده‌آل برای توسعه آینده سفرهای هوایی در نیوزلند کرده است. همچنین هر دو شرکت پتانسیل‌ لازم برای غلبه بر محدودیت‌های ترافیکی، تاثیرات اجتماعی، اقتصادی و محیطی را دارند. با توسعه تاکسی هوایی الکتریکی و خودکار Cora، امکان جایجایی سریع و ایمن از نقطه A به نقطه B فراهم می‌شود و همچنین این تکنولوژی نقش بسزائی در کاهش آلودگی‌های ناشی از آلاینده‌های فعلی خواهد داشت.”

با توجه به گفته‌های لوشن، این قرارداد سرآغاز یک همکاری طولانی مدت با شرکت Zephyr خواهد بود. مدیر اجرایی شرکت Zephyr Airworks گفت: “هواپیمای Cora دستاورد هشت سال برنامه تحقیقاتی و توسعه‌ای در Zephyr است و این محصول تکنولوژی پیشرو قرن ۲۱ خواهد بود. ما از تمامی امکانات برای ایجاد تحول در زمینه حمل و نقل استفاده خواهیم کرد و به مردم دنیا نشان می‌دهیم که هر چیزی ممکن است. این محصول علاوه بر تکنولوژی بالای خود، مزایای اقتصادی و زیست محیطی نیز در دراز مدت برای نسل‌های آینده به همراه دارد.”

علاوه بر این، Zephyr با آژانس‌های تنظیم مقررات، دولت نیوزلند و سایر انجمن‌های مربوطه برای به اجرا درآوردن پروازهای روزانه در سراسر نیوزلند و جهان همکاری می‌کند.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=13581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.