• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
8

همکاری هواپیمایی اتحاد و مایکروسافت : راه‌اندازی اولین آکادمی هوش مصنوعی

  • کد خبر : 14291
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴
همکاری هواپیمایی اتحاد و مایکروسافت : راه‌اندازی اولین آکادمی هوش مصنوعی

هواپیمایی اتحاد همکاری مهم و استراتژیکی را با تیم مایکروسافت برای راه‌اندازی اولین آکادمی هوش مصنوعی در منطقه آغاز کرده است. این همکاری فرصت خوبی برای این شرکت هواپیمایی برای ارتقای مهارت نیروی کاری، بهینه‌سازی عملیات و ایجاد جریان درآمدی جایگزین است. متخصصان مایکروسافت مجموعه‌ای از کارگاه‌ها با عنوان کسب و کار هوش مصنوعی به […]

هواپیمایی اتحاد همکاری مهم و استراتژیکی را با تیم مایکروسافت برای راه‌اندازی اولین آکادمی هوش مصنوعی در منطقه آغاز کرده است. این همکاری فرصت خوبی برای این شرکت هواپیمایی برای ارتقای مهارت نیروی کاری، بهینه‌سازی عملیات و ایجاد جریان درآمدی جایگزین است.

همکاری هواپیمایی اتحاد و مایکروسافت : راه‌اندازی اولین آکادمی هوش مصنوعی

متخصصان مایکروسافت مجموعه‌ای از کارگاه‌ها با عنوان کسب و کار هوش مصنوعی به همراه جلسات و برنامه‌های آزمایشگاهی فنی برگزار خواهند کرد که به شناسایی چالش‌های کسب و کار و بهینه‌سازی آن با هوش مصنوعی کمک می‌کند. تمامی کارمندان اتحاد نیز به برنامه‌های آموزشی آنلاین این مرکز دسترسی دارند.

شرکت هواپیمایی اتحاد در حال حاضر یک تحول دیجیتال را آغاز کرده تا بتواند ظرفیت و کیفیت خدمات‌دهی خود به ۲۰ میلیون مسافر در سال را ارتقا بخشد.

نشانه‌ها حاکی از آن است که سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی در سراسر خاورمیانه به استفاده از هوش مصنوعی روی آورده‌اند. براساس نظرسنجی اخیر مایکروسافت، تا سال ۲۰۱۹ بیش از ۷۲ درصد شرکت‌های منطقه بر روی هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری خواهند کرد و مصرف‌کنندگان قبلی نیز سرمایه‌گذاری خود در این زمینه را افزایش می‌دهند.

شرکت مایکروسافت پس از افزایش قابل توجه تقاضا برای ارائه خدمات ابری در منطقه، اعلام کرد در سال ۲۰۱۹ خدمات ابری امن، انعطاف‌پذیر و هوشمند را برای مشتریان خود در خاورمیانه ارائه خواهد داد. ارائه این خدمات از طریق دو مرکز داده اختصاصی در ابوظبی و دبی انجام می‌شود.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=14291

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.