• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
7

اختراع جدید IBM برای تحویل قهوه با پرنده‌های بدون سرنشین

  • کد خبر : 13467
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۹:۴۶
اختراع جدید IBM برای تحویل قهوه با پرنده‌های بدون سرنشین

اختراع جدید IBM که در آگوست ۲۰۱۸ رونمایی شد، مفهوم جدیدی در قهوه فوری ایجاد کرد. در این اختراع، از یک هواپیمای بدون سرنشین استفاده می‌شود که می‌تواند فرد را هنگام خستگی شناسایی و با یک فنجان قهوه بالای متقاضی پرواز کند. در این اختراع دیگر شخص نگران حضور در یک خیابان بدون استارباکس نیست. […]

اختراع جدید IBM که در آگوست ۲۰۱۸ رونمایی شد، مفهوم جدیدی در قهوه فوری ایجاد کرد. در این اختراع، از یک هواپیمای بدون سرنشین استفاده می‌شود که می‌تواند فرد را هنگام خستگی شناسایی و با یک فنجان قهوه بالای متقاضی پرواز کند. در این اختراع دیگر شخص نگران حضور در یک خیابان بدون استارباکس نیست.

اختراع جدید IBM برای تحویل قهوه با پرنده‌های بدون سرنشین

در این اختراع IBM، یک هواپیمای بدون سرنشین بر روی گروهی از مردم به پرواز در می‌آید و با استفاده از یک یا چند سنسور متصل به این وسیله هوایی بدون سرنشین مردم را اسکن می‌کند. طی این اسکن یک شخص از بین این مردم با توجه به حالت‌های شناختی از پیش تعیین شده، شناسایی می‌شود و براساس آن نوشیدنی به آن شخص تحویل داده می‌شود. بعبارت دیگر، هواپیمای بدون سرنشین قادر به تشخیص انرژی فرد مانند فشار خون، انقباض مردمک چشم، علائم صورت است و در نهایت به آن‌ها نوشیدنی کافئین‌دار می‌دهد. این معیارها را می‌توان از طریق دستگاه Fitbit-style یا تقویم دیجیتال شخصی ردیابی کرد و زمان آن‌ها در طول روز را نیز مشخص کرد.

سناریو IBM، گزینه‌های متعددی برای تحویل قهوه پیشنهاد می‌دهد. بعنوان مثال، یک هواپیمای بدوی سرنشین حامل قهوه با یک حرکت دست نیز می‌تواند احضار شود. همچنین گزینه‌های متعددی برای تحویل قهوه وجود دارد. یک گزینه ریختن قهوه بطور مستقیم به لیوان شخص است و گزینه دیگر که یکی از روش‌های کامل خدمات‌دهی است، تحویل قهوه در کیسه مهر و موم شده برای محافظت از قهوه و دریافت‌کننده است.

همچنین IBM مامور ارزیابی برای ارائه سایر نوشیدنی‌های محبوب نیز هست که ممکن است در این نسخه، هواپیماهای بدون سرنشین ویژگی‌های شناختی و بیومتریک معکوسی را دنبال کنند. این اختراع نشان‌دهنده این نیست که IBM در حال حاضر دارای تکنولوژی این ایده است اما نشان می‌دهد که این شرکت در آینده قصد ایجاد چنین سیستمی را دارد. یکی از سوال‌های مهم این است که آیا این ایده می‌تواند زمان قهوه هنگام کار را محدود و یا حذف کند؟ برای چندین دهه، داستان‌های علمی تخیلی غذا خوردن اتوماتیک را بعنوان راهی برای کنترل خط تولید شرکت‌ها پیش‌بینی کردند. شاید معروف‌ترین این فیلم‌ها، فیلم Modern Time چارلی چاپلین در سال ۱۹۳۶ است که در آن دستگاهی عملیات غذا خوردن برای کارمندان را بمنظور بازدهی بیشتر انجام می‌داد اما به طرز وحشتناکی اشتباه بود.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=13467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.