• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6

دو شرکت Iceye و RS Metrics پیمانی برای ردیابی موجودی سنگ آهن امضاء کردند

  • کد خبر : 16460
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰:۴۶
دو شرکت Iceye و RS Metrics پیمانی برای ردیابی موجودی سنگ آهن امضاء کردند

شرکت Iceye اپراتور فنلاندی منظومه ماهواره راداری در ۶ نوامبر موافقت خود را با شرکت RS Metrics (شرکت تصویربرداری ماهواره‌ای و تجزیه و تحلیل زمین‌شناسی) مبنی بر ارائه اطلاعات در مورد موجودی سنگ آهن و ارائه آن به بازار کالا اعلام کرد. براساس این خبر، این نخستین مجموعه داده مربوط به سنگ آهن موجود در […]

شرکت Iceye اپراتور فنلاندی منظومه ماهواره راداری در ۶ نوامبر موافقت خود را با شرکت RS Metrics (شرکت تصویربرداری ماهواره‌ای و تجزیه و تحلیل زمین‌شناسی) مبنی بر ارائه اطلاعات در مورد موجودی سنگ آهن و ارائه آن به بازار کالا اعلام کرد.

براساس این خبر، این نخستین مجموعه داده مربوط به سنگ آهن موجود در جهان با استفاده از تصاویر SAR خواهد بود و هر روز به‌روزرسانی خواهد شد.

اپراتور ماهواره‌ای Iceye از سه ماهواره کوچک SAR در مدار لئو زمین تشکیل شده است. این شرکت در نظر دارد دو ماهواره دیگر در سال ۲۰۱۹ پرتاب کند.

مانیش ساگار، مدیرعامل شرکت RS Metrics گفت: جریان پیوسته داده‌های SAR و تجزیه و تحلیل آن در مقیاس جهانی با استفاده از پلتفرم‌های Iceye این امکان را فراهم می‌کند تا منابع سنگ آهن را با فرکانس غیر قابل مقایسه‌ای ردیابی کنند.

براساس تفاهم‌نامه مابین Iceye و RS Metrics، اپراتور ماهواره‌ای Iceye تصویربرداری چند زاویه‌ای SAR و تجزیه و تحلیل ذخایر سنگ آهن را به RS Metrics ارائه می‌دهد. RS Metrics نیز به نوبه خود، اطلاعاتی در مورد اختلالات زنجیره تامین، روندهای منطقه‌‌ای و جهانی و همچنین اطلاعات موجودی را در اختیار معامله‌گران کالا و تحلیلگران صنعت قرار می‌دهد.

بخش کالا می‌تواند از قابلیت اطمینان تصویربرداری ماهواره‌ای SAR بهره‌مند شود. معامله‌گران نیز می‌توانند با افزایش ارزش بازار زنجیره تامین، جلوتر از بازار حرکت کنند. آنچه Iceye و RS Metrics با هم به بازار عرضه می‌کنند، اطلاعات بی‌سابقه‌ای در مورد زنجیره ارزش جهانی سنگ آهن است که براساس زمان‌های مکرر بازدید ماهواره‌ای، داده‌های قابل اطمینان بی‌نظیر و رویکرد ارزش افزوده در زنجیره تامین سنگ آهن است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=16460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.