• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
8

بریتانیا لایحه‌ای برای استفاده غیرقانونی از هواپیماهای بدون سرنشین ارائه داد

  • کد خبر : 16464
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
بریتانیا لایحه‌ای برای استفاده غیرقانونی از هواپیماهای بدون سرنشین ارائه داد

دولت بریتانیا لایحه مدیریت ترافیک هوایی و هواپیماهای بدون سرنشین را برای مدرن‌سازی مرز هوایی و شناسایی استفاده‌ غیرقانونی از هواپیماهای بدون سرنشین معرفی کرده است. این لایحه پیشنهادی به وزیر حمل و نقل ارائه می کند و این اختیار را به او خواهد داد تا فرودگاه‌ها مرزهای هوایی خود را مدرن کنند و علیه […]

دولت بریتانیا لایحه مدیریت ترافیک هوایی و هواپیماهای بدون سرنشین را برای مدرن‌سازی مرز هوایی و شناسایی استفاده‌ غیرقانونی از هواپیماهای بدون سرنشین معرفی کرده است.

این لایحه پیشنهادی به وزیر حمل و نقل ارائه می کند و این اختیار را به او خواهد داد تا فرودگاه‌ها مرزهای هوایی خود را مدرن کنند و علیه کسانی که به سرعت تغییرات خواسته شده را اعمال نمی‌کنند، اقدام نماید.

همچنین این لایحه به پلیس این اختیار را می‌دهد که شخص را ملزم به فرود هواپیمای بدون سرنشین کرده و متناسب با تخلف صورت‌گرفته، وی را مجازات و جریمه کند. علاوه بر این، این لایحه اختیارات جدید در زمینه توقف و جستجوی تخلفات مربوط به هواپیماهای بدون سرنشین را نیز ارائه می‌دهد.

گرنت شپس، وزیر حمل و نقل دولت بریتانیا گفت: مدرن‌سازی و استفاده از مرز هوایی به ما این امکان را می‌دهد که میزان انتشار گاز کربن دی‌اکسید حاصل از حمل و نقل هوایی را کنترل کرده و آن را کاهش دهیم. همچنین این امر موجب کاهش سر و صداهای ایجاد شده برای کسانی که در نزدیکی مسیرهای پروازی هستند، می‌شود و وقت‌شناسی مسافران را بهبود می‌بخشد.

وی افزود: هواپیماهای بدون سرنشین پتانسیل بسیار خوبی برای تغییر نحوه جابجایی مردم و کالاها دارد و می‌تواند به نجات جان افراد در ماموریت‌های جستجو و نجات کمک کند. این لایحه جدید به ما کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از فناوری‌های هواپیماهای بدون سرنشین استفاده کنیم.

این لایحه قانونی، بخشی از اقدامات دولت بریتانیا در زمینه هواپیماهای بدون سرنشین است تا اطمینان حاصل شود که افراد، کسب و کارها و خدمات اضطراری در انگلیس می‌توانند بدون سوء استفاده از آن به مزایای اقتصادی و اجتماعی هواپیماهای بدون سرنشین دسترسی پیدا کنند. همچنین این لایحه قدرت بیشتری به وزیر حمل و نقل انگلیس در تقویت زیرساخت‌های حمل و نقل هوایی اعطا می‌کند و از این طریق به تحویل سریع‌تر با سفرهای آرام‌تر و تمیز کمک می‌کند.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=16464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.