• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
8

رولز-رویس بخش پیشرانش الکتریک هواپیمایی شرکت زیمنس را خرید

  • کد خبر : 15062
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
رولز-رویس بخش پیشرانش الکتریک هواپیمایی شرکت زیمنس را خرید

شرکت رولز-رویس در راستای سرعت دادن به برنامه الکتریکی‌سازی (هیبریدی کردن) موتورهای خود، شرکت هواپیمای الکتریکی (eAircraft) زیمنس را خرید. شرکت زیمنس ای‌ایرکرفت با ۱۸۰ خدمه در توسعه سیستم‌های پیشرانش الکتریکی و هیبریدی برای صنایع هوافضایی مشغول به فعالیت بود. سایت‌های فعال این شرکت در مونیخ، ارلانخن آلمان و بوداپست مجارستان واقع شده است. رولز-رویس […]

رولز-رویس بخش پیشرانش الکتریک هواپیمایی شرکت زیمنس را خرید

شرکت رولز-رویس در راستای سرعت دادن به برنامه الکتریکی‌سازی (هیبریدی کردن) موتورهای خود، شرکت هواپیمای الکتریکی (eAircraft) زیمنس را خرید.

شرکت زیمنس ای‌ایرکرفت با ۱۸۰ خدمه در توسعه سیستم‌های پیشرانش الکتریکی و هیبریدی برای صنایع هوافضایی مشغول به فعالیت بود. سایت‌های فعال این شرکت در مونیخ، ارلانخن آلمان و بوداپست مجارستان واقع شده است.

رولز-رویس و زیمنس ای‌ایرکرفت در گذشته بر روی پروژه هواپیمای هیبریدی E-Fan X همکاری کرده بودند. این هواپیما در زمان پرواز نیروی پیشرانی به اندازه یک هواپیمای کوچک تولید می‌کند.

زیمنس ای‌ایرکرفت برای تولید نمونه‌ اولیه سیستم‌های پیشرانش سابقه همکاری با شرکایی مانند ایرباس را دارد. محدوده توان تولیدی این سیستم‌ها از کمتر از ۱۰۰ کیلووات شروع شده و تا چندین هزار کیلووات را دربر می‌گیرد.

راب واتسون، مدیر بخش الکتریکی رولز-رویس گفت: «ما گام بسیار مهمی در اجرای برنامه “حمایت از الکتریکی‌سازی” پیشران‌های خود برداشتیم و این حرکت باعث افزایش مهارت‌ها و فناوری کارهایمان شده و در نهایت به افزایش سرعت در پیشبرد اهدافمان در زمینه هوافضا منجر خواهد شد. این مهم باعث افزایش مقیاس پروژه‌ها و همچنین تخصص در راستای تولید سیستم‌های پیشرانشی هیبریدی شرکت می‌شود. من به همکاران جدیدمان در رولز-رویس خوش‌آمد گفته و منتظر همکاری با آن‌ها برای پیشبرد فناوری و راه‌حل‌های جدید هستم.»

زیمنس با ارائه دیجیتال نمونه‌کارهای خود، به حمایت از هوانوردی الکتریکی ادامه خواهد داد. به عنوان بخشی از قرارداد و برای حمایت از اهداف ملی و بین‌المللی در زمینه کاهش انتشارات دی‌اکسید کربن کره زمین، رولز-رویس به دنبال فرصتی برای همکاری با زیمنس است.

رولز-رویس اعلام کرده که تست‌های زمینی موفقیت‌آمیزی در رابطه با سیستم پیشران هیبریدی انجام داده که می‌تواند در طیف وسیعی از پلتفرم‌های حمل و نقل کوچکتر از جمله حامل‌های عمودی برخاست و نشست هیبریدی-الکتریکی، هواپیماهای عمومی و هلیکوپترهای هیبریدی استفاده شود.

رولاند بوش، مدیر ارشد فناوری و عملیاتی زیمنس گفت: «ما همچنان به همکاری با رولز-رویس ادامه خواهیم داد. به طور خاص با در دسترس قراردادن نمونه‌های دیجیتالی کارهای خود به اجرای این گام مهم در راستای هوانوردی پاک کمک خواهیم کرد.»

این شرکت‌ها جزئیات مالی این قرارداد، که انتظار می‌رود اواخر امسال منعقد شود را افشا نکرده‌اند.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=15062

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.