ایرواسپینا

پشتیبانی Comtech از هواپیماهای بدون سرنشین ارتش ایالات متحده بنام Grey Eagle

شرکت Comtech EF Data Corp دستور پشتیبانی از سیستم هواپیماهای بدون سرنشین (UAS) به نام MQ-1C Grey Eagle ارتش ایالات متحده را دریافت کرده است.

سفارش خدمات مهندسی توسط Hughes Network Systems در پشتیبانی از قرارداد مدرن‎سازی پیوند داده (DLM) قرار داده شده است.

Comtech EF Data یک شرکت تابعه از شرکت Comtech Telecommunications Corp مستقر در آریزونا و بخشی از راه‌حل‌های تجاری Comtech است.

این شرکت تحت قرارداد ۱٫۷ میلیون دلاری، سامانه‌های پیشرفته جدید ارتباطات ماهواره‌ای (SATCOM) را برای UAS ارائه می‌دهد و انتظار دارد در آینده سفارشات بیشتری را نیز دریافت کند.

به عنوان بخشی از مرحله توسعه و نمونه‌سازی اولیه، Comtech EF Data خدماتی از قبیل انتقال شکل موج به مودم‌های ماهواره‌ای هوایی و زمینی را فراهم خواهد کرد.

Fred Kornberg، رئیس هیئت مدیره ارتباطات و مدیرعامل Comtech گفت: “ما بسیار خوشحالیم که برای حمایت از مشتری خود در این برنامه مهم انتخاب شده‌ایم و معتقدیم که این قراردادها گواهی بارزی است مبنی بر اینکه سرمایه‌گذاری‌های مداوم در فناوری‌های بی‌سیم ایمن مثمرثمر واقع می‌شود. همچنین ما خرسندیم که با Hughes و وزارت دفاع همکاری می‌کنیم تا نیازهای جنگنده ها را با بالاترین عملکرد، و نیز مقاوم ترین و مقرون به صرفه‌ترین و مطمئن‌ترین راه‌حل موجود در بازار پشتیبانی کنیم.”

در اوایل سال جاری، Comtech EF Data یک سفارش از پیمانکار اصلی وزارت دفاع ایالات متحده برای مودم‌های ماهواره‌ای دریافت نمود. به عنوان بخشی از این سفارش، این شرکت برای پشتیبانی از شبکه تاکتیکی مدیر پروژه ارتش آمریکا، نسخه سوم از DMD2050E MIL-STD-188-165A/STANAG 4486 سازگار با مودم ماهواره ای جهانی را ارائه می‌دهد.