ایرواسپینا

تامین نیازهای شرکت ساخت ارابه فرود کره توسط thyssenkrupp Aerospace

شرکت thyssenkrupp Aerospace می‌گوید که در حال تأمین ۴۸ مجموعه از قطعات و تجهیزات هواپیما برای شرکت کره ای تولیدکننده ارابه فرود هواپیما به نام Hyundai WIA بوده و در حال ادغام زنجیره‌های تأمین درگیر در این فرآیند است.

این تجهیزات طی سه سال به سازنده تجهیزات اصلی یعنی Hyundai WIA تحویل داده می‌شود و برای کمک به شرکت Korea Aerospace Industries (KAI) در ساخت هلیکوپترهای خدماتی کره (KUH) به نام KUH-1 Surion استفاده خواهد شد. پروژه KUH توسط KAI و Airbus Helicopters که مشتری قدیمی thyssenkrupp Aerospace بوده، توسعه یافته است. از هلیکوپتر حمل و نقل دو روتوره برای اهداف نظامی و غیرنظامی استفاده می‌شود.

یک ارابه فرود از اجزای مختلفی تشکیل شده و برای بارهای سنگین با حداکثر قابلیت اطمینان ساخته می‌شود. برای پاسخگویی به مطالبات، طیف گسترده‌ای از مواد با خصوصیات بسیار تخصصی و ویژگی‌های بسیار خاص از زیرتهیه‌کنندگان مختلف مورد نیاز است، اما معمولاً فقط در مقادیر کم. این امر اغلب منجر به ایجاد زنجیره‌‌ تأمین پیچیده مواد، چالش هایی در خرید و افزایش هزینه‌ها و زمان لازم برای هماهنگی می‌شود.

thyssenkrupp Aerospace از تخصص خود در زمینه مواد و زنجیره‌های تأمین جهانی استفاده کرده تا راه‌حل سفارشی شده با یک بار توقف را برای مشتری توسعه دهد. درک عمیق از نیازهای مشتری همراه با مشارکت اولیه در فرایند توسعه راه حل، عوامل مهمی برای موفقیت بودند. در نتیجه، Thyssenkrupp محموله‌های مختلف را تلفیق کرد و مجموعه‌ای از قطعات هواپیما را گرد هم آورد. سپس در صورت لزوم تحویل مشتری داده شده و با جریان تولید هماهنگ می‌شوند.

این استراتژی به thyssenkrupp Aerospace اجازه می‌دهد تا پیچیدگی‌های زنجیره‌تأمین را از بین برده و مشتری را قادر سازد که کاملاً بر روی تجارت اصلی خود متمرکز شود.