• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
13

برنده مناقصه قرارداد خدمات پشتیبانی مرکز فضایی ناسا به ارزش ۶۰۸٫۷ میلیون دلار

  • کد خبر : 14715
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
برنده مناقصه قرارداد خدمات پشتیبانی مرکز فضایی ناسا به ارزش ۶۰۸٫۷ میلیون دلار

سرمایه‌گذاری مشترک بین شرکت فناوری استینگر غفاریان (Stinger Ghaffarian Technologies, Inc.) از شرکت مهندسی کیلوگ براون اند روت (Kellogg Brown & Root) و شرکت پیمانکار مهندسی پاسیفیک (Pacific Architects and Engineers) قراردادی به ارزش ۶۰۸٫۷ میلیون دلار برای ارائه خدمات پشتیبانی در مرکز فضایی کندی با ناسا امضا کردند. عملیات اصلی خدمات پایگاه فضایی به […]

برنده مناقصه قرارداد خدمات پشتیبانی مرکز فضایی ناسا به ارزش 608.7 میلیون دلار

سرمایه‌گذاری مشترک بین شرکت فناوری استینگر غفاریان (Stinger Ghaffarian Technologies, Inc.) از شرکت مهندسی کیلوگ براون اند روت (Kellogg Brown & Root) و شرکت پیمانکار مهندسی پاسیفیک (Pacific Architects and Engineers) قراردادی به ارزش ۶۰۸٫۷ میلیون دلار برای ارائه خدمات پشتیبانی در مرکز فضایی کندی با ناسا امضا کردند.

عملیات اصلی خدمات پایگاه فضایی به سرمایه‌گذاری مشترک PAE-SGT (PSP) اعطا شد. این قرارداد شامل قیمت ثابت در مورد ارائه خدمات پشتیبانی نهادی در هر دو مرکز فضایی کندی و مجموعه‌های ناسا در ایستگاه نیروی هوایی کیپ کاناورال فلوریدا است.

دوره زمانی این قرارداد دو ساله است و سه دوره زمانی اضافی دو ساله دیگر برای آن در نظر گرفته شده است. این قرارداد شامل هزینه‌های بازپرداختی و اجزاء با تحویل و هزینه نامعین نیز می‌شود.

جان هلر، مدیرعامل شرکت PAE افزود: «عملکرد ما در مرکز فضایی جانسون، و همچنین اخیرا در مرکز فضایی استنیس در می سی سی پی و کارخانه مونتاژ میشو در نیواورلئان، قابلیت‌های منحصر به فرد و اثبات شده ما در این زمینه را نشان می‌دهد و همین مهم باعث شد تا ما این قرارداد را بدست آوریم. تجربه و عملکرد گذشته و همچنین همکاری ما با شرکای با استعدادمان باعث شد تا PSP به عنوان با ارزشترین شرکت‌کننده در مناقصه شناخته شود.»

در ماه آوریل گذشته، شرکت مهندسی KBR شرکت فناوری استینگر غفاریان (SGT) را برای گسترش خدمات حرفه‌ای خود در بخش خدمات دولتی خریداری کرد. به دنبال این خرید، این کسب و کار در واحد خدمات دولتی بین‌المللی KBR ، KBRwyle تجمیع شد و بیش از ۶۰ سال وظیفه ارائه راه‌حل‌های پشتیبانی ماموریت‌های حیاتی فضایی ناسا و سایر مشتریان را بر عهده داشت.

در حال حاضر KBRwyle در ۱۱ مرکز و تاسیسات ناسا فعالیت می‌کند و از طیف وسیعی از ماموریت‌ها در زمینه‌های مختلف شامل فناوری فضایی، هوافضا، علوم، اکتشاف و عملیات‌ها، پشتیبانی می‌کند.

استوارت بریدی، رئیس و مدیر عامل KBR، گفت: «این برد که به‌طور قابل توجهی روابط ما با ناسا را گسترش می‌دهد بسیار هیجان انگیز است و تخصص فضایی ما را نیز افزایش می‌دهد. این قرارداد رشد ما در نتیجه خرید شرکت SGT را نشان می‌دهد.»

با توجه به این قرارداد، PSP حمایت سازمانی خود را در زمینه‌های مختلف از جمله عملیات، تعمیر و نگهداری و مهندسی تاسیسات، سیستم‌ها و تجهیزات انجام می‌دهد.

محدوده این کار همچنین شامل مدیریت کار و بخش‌های تجمیع پایگاه فضایی، پشتیبانی ماموریت و آمادگی پرتاب به فضا نیز می‌شود. علاوه بر این، KBRwyle پیمانکار اصلی مرکز پرواز فضایی گودارد و مرکز فضایی جانسون نیز می‌باشد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=14715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.