• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
6

سرمایه‌گذاری بوئینگ در Robotic Skies برای ارائه سرویس‌های پهپادهای تجاری

  • کد خبر : 15014
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
سرمایه‌گذاری بوئینگ در Robotic Skies برای ارائه سرویس‌های پهپادهای تجاری

سازنده هواپیمای آمریکایی، بوئینگ، در Robotic Skies سرمایه‌گذاری کرده است. Robotic Skies یک استات‌آپ است که خدماتی مانند تعمیر و نگهداری، بازرسی فنی و اصلاح را به سازندگان و اپراتورهای پهپادهای تجاری ارائه می‌دهد. Robotic Skies سازندگان و اپراتورهای پهپادهای تجاری را با بیش از ۱۷۰ مرکز مجاز تعمیر و نگه‌داری هواپیمایی کشوری مرتبط می‌کند. […]

سرمایه‌گذاری بوئینگ در Robotic Skies برای ارائه سرویس‌های پهپادهای تجاری

سازنده هواپیمای آمریکایی، بوئینگ، در Robotic Skies سرمایه‌گذاری کرده است. Robotic Skies یک استات‌آپ است که خدماتی مانند تعمیر و نگهداری، بازرسی فنی و اصلاح را به سازندگان و اپراتورهای پهپادهای تجاری ارائه می‌دهد.

Robotic Skies سازندگان و اپراتورهای پهپادهای تجاری را با بیش از ۱۷۰ مرکز مجاز تعمیر و نگه‌داری هواپیمایی کشوری مرتبط می‌کند.

گروه سرمایه‌گذاری Boeing HorizonX Ventures منجر به کامل شدن بودجه این پروژه با مشارکت Thayer Ventures، Sun Mountain Capital و KickStart Seed Fund  شد. اواخر اکتبر، گروه Boeing Global Services و شرکت تابعه آن Aviall و Jeppesen با Robotic Skies بر روی ارائه و ارتقای خدمات پهپادهای تجاری همکاری مشترک داشته‌اند.

برین شتلر، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری Boeing HorizonX Ventures گفت: “با تکیه بر ایمنی، ما در حال ایجاد یک اکوسیستم ایمن و عملیاتی باتوجه به تقاضا این نوع جابجایی‌ها هستیم که از آینده و چشم‌انداز هواپیماها، سیستم‌های حمل و نقل هوایی و خودکار پشتیبانی می‌کند.”

این سرمایه‌گذاری بخشی از استراتژی بلند مدت این سازنده هواپیمای آمریکایی است که باعث ایجاد ارزش افزوده و در نهایت رشد مجموعه می‌شود. این همکاری بر پایه توسعه و ارائه خدمات مدیریت زنجیره تامین و بهینه‌سازی، تجزیه و تحلیل، و همچنین ارائه خدمات تعمیر و نگهداری برای بازار تجاری و غیرنظامی سیستم‌های پرنده خودکار انجام شده است.

این دو شرکت با همکاری هم فرصت‌های پیش‌رو را دنبال و از تجربه و راه‌حل‌های مشترک خود در برنامه هوانوردی سرنشین‌دار استفاده می‌کنند و آن‌ها را برای بکارگیری در بازار سیستم‌های پرنده بدون‌سرنشین توسعه می‌دهند که شامل تمرکز بر روی سازگاری قوانین و مقررات در بخش تجاری، پشتیبانی زمینی، آموزش، توزیع قطعات، ارتقای حوزه و تکمیل و توسعه قابلیت‌های این سیستم‌ها می‌شود.

برد هایدن، مدیرعامل و موسس Robotic Skies می‌گوید: “عملیات پهپادهای خودکار بطور چشمگیری در حال گسترش است. بنابراین، این بازار بزرگ نیاز به خدمات تعمیر و نگهداری با کیفیت مطلوب توسط تکنیسین‌های ماهر و همچنین صدور گواهینامه دارد. سرمایه‌گذاری اخیر به ما اجازه رشد و توسعه جهانی را می‌دهد تا بتوانیم قابلیت‌های عملیاتی را برای پشتیبانی و خدمات‌دهی به مشتریان گسترش دهیم.”

شرکت بوئینگ، هواپیماهای تجاری، دفاعی، سیستم‌های فضایی و امنیتی و خدمات بیش از ۱۵۰ کشور را تامین می‌کند.

شرکت Robotic Skies در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد و یک شبکه جهانی از مراکز معتبر تعمیر و نگهداری سیستم‌های پرنده بدون‌سرنشین است که برنامه‌های خدماتی جامع، ایمن، کارآمد و مقرون به صرفه‌ای برای عملیات این نوع سیستم‌ها در سراسر جهان فراهم می‌کند.

 

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=15014

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.